05:43:00

Witajcie! Juz jutro Sylwester, a po nim Nowy Rok i postanowienia noworoczne. Ja mam ich sporo! Kilka jest związanych z blogiem i instagramem... W planach mam też między innymi obcięcie włosów, ale nie wiem czy się odważę, chyba zbyt długo je zapuszczałam.. a z drugiej strony włosy do ramion są pełne szyku!hmmm? 
Dziś przychodzę do Wam z prostą, klasyczną stylizacją.  Zdjęcie może nie do konca wyszły tak jak chciałam ale myślę, że nie jest najgorzej, a wszystkiemu winne słońce xD albo raczej jego brak :(
. Załozyłam tez konto na http://lookbook.nu/ mój profil. Jak macie też konto to wpadajcie! <3
W głowie mam jeszcze jedną stylizację z tym płaszczem wiec możliwe, że jutro też sie pojawi post !
See you<3

  
Coat klik
Pants, Shirt and Sweater- H&M
Shoes klik
Bag klik

3 komentarze:

  1. No coś ty! Mi się bardzo podobają zdjęcia, a już szczególnie to ostatnie! Udanej zabawy i szczęśliwego nowego roku, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, długi płaszcz świetny :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego płaszcza i torebki brakuje jeszcze w mojej szafie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Welcome to my world , Blogger