01:36:00

Rozowy bomber jacket


 W końcu zdecydowałam się za zakup różowej bomberki, planowałam  
zrobić to jeszcze pod koniec wakacji, ale wtedy było zbyt gorąco i bym w niej nigdzie
 nie chodziła.Kupiłam ją przez internet ze strony https://www.loavies.com/eu/home/. Kurteczka 
jest ocieplana, można w niej chodzić gdy na dworze jest od 2-3 stopni na plusie, na 
mroźne dni jest raczej za zimna. Mimo swojego różowego koloru pasuje do wszystkiego 
np do czarnych lub białych rurek, spodni w stylu mom jeans i basicowego topu.
Niżej daje wam link do kurtki: 

Long pink bomber jacket









 

 
 
 
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tymi kurtkami. Niemniej jednak Tobie bardzo ładnie:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy temperaturze 2-3 stopni Celsjusza chyba zamarzłabym w takiej bomberce - to raczej byłaby kurtka dla mojej znajomej, która chodzi sobie po dworze w zimę w cienkiej bluzie i nic jej nie jest ;)
    W każdym razie bomberka jest naprawdę śliczna :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam wyżej ona jest OCIEPLANA,nie jest to typowa "lekka" bomberka :*

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Uwielbiam bomberki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam różowy bomber, kupiłam jeszcze wiosną, a teraz lezy mi szafie :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <3

    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Welcome to my world , Blogger