05:20:00

Sztuczne futerko w panterke

Sztuczne futra znów są ostatnio bardzo modne! A zwierzęce wzory mogliśmy zobaczyć kilka tygodni temu chociażby w kolekcji Kenzo dla H&M
Oprócz tego że jest modne jest również bardzo cieplutkie i wygodne.
Futerko odgrywa w tym looku najważniejszą rolę i samo w sobie jest mega efektowne, więc nie ma co przesadzać z pozostałymi częściami ubioru. Ja postawiłam na czarny sweterek i klasyczne rurki z wysokim stanem.
Zdradzę Wam, że poważnie zastanawiam się nad kupnem profesjonalnego aparatu, bo zdjęcia wykonane smartfonem nie mają jakiejś powalającej jakości :(



Czapka- no name
Spodnie- House
Sweterek- Everything5pounds
Futerko- dresslily
Botki- H&M


6 komentarzy:

  1. Stylizacja wygląda bardzo fajnie (gdybyś nie napisała chyba bym się nie domyśliła, że zdjęcia są robione smartfonem), ale ja chyba nigdy nie przekonam się do panterki na ubraniach. Zbyt kojarzy mi się z pewnym koszmarem podstawówki :)

    Może wpadniesz powdychać troszkę klimatu świąt? :) Christmas Tag

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko jest świetne! i powiem Ci że w tamtym roku sama na takie polowałam ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez robie zdjecia telefonem i dodatkowo wszystko pisze z tableta bo nie mam laptopa. A co do stylizacji to swietna!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne futerko! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Welcome to my world , Blogger