09:16:00

Everything5pounds.com

Witajcie! dziś pokaże Wam co kupiłam sobie w zagranicznym sklepie www.everything5pounds.com. Jeżeli jeszcze wahcie się czy kupić czy nie. Moja odpowiedź brzmi zdecydowanie YES!! Ubrania są takiej SAMEJ jakości jak te w sieciówkach, NIE JEST to tania chińska podróbka, tylko wysoko jakościowo ubrania. Cechą charakterystyczną sklepu jest to ze wszystkie ubrania kosztują 5£ czyli kolo 25 zł. Uważam że kupno płaszcza czy sukienki za tak niską cenę naprawdę się opłaca. Polecam wszystkim! !

6 komentarzy:

  1. Świetne te ubrania :D Szczególnie ta sukienka pierwsza jest genialna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te ubrania! Doskonałe po prostu ;)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój do ćwiczeń jest super :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ubrania, muszę popatrzeć :)
    świetna figura!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz przegenialny styl *.* podoba mi się dosłownie wszystko z Twojego zamówienia, aż jestem zdziwiona, że mamy tak podobny gust ;D!
    pierwsze słyszę o tej stronie, ale zaraz na nią wbijam, bo bardzo mnie nią zainteresowałaś ;)
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pleasant post. stay aware of this fascinating work. It truly regards realize that this theme is being secured additionally on this site so cheers for setting aside opportunity to talk about this!
    cheap heels

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Welcome to my world , Blogger